tirsdag 29. oktober 2013

ikke skoleblogg lenger!

men tenkte jeg kunne legge ut skisser, bilder og andre ting som jeg tegner eller lager, bare for å ha enda en lagringsplass : )

så disse tegnet jeg idag, tegnet med vanlig grå-blyant brukte ikke mer enn 10-15 min på vær tegning. så på bilder fra google som referanser.

tenne her er ganske morsomme men lær det være siden hun er et monster hehe.

denne var litt vanskelig med tanke på å balansere tungen mellom venstre og høyre side av ansiktet.  ga raskt opp her.

ganske fornøyd med denne fordi den faktisk ligner på bilde som jeg brukte som referanse, føler proposjonene er bedre her enn på de andre bildene.

rar ting som skjer med nakken her, øre er også merkelig plassert.

venstre side av ansiktet er litt for tungt ser det nå og det irriterer meg grensesløst, øye og øyenbryne på venstre side må også være mindre og høyre øye burde være bittelitt større.

mange ting jeg vil endre på disse tegningene, men lar det gå siden jeg skulle tegne disse veldig fort. men er egentlig veldig fornøyd, og har lyst til og fikse noen og kanskje tegne noen digital. får  se hva jeg gidder : )

1 kommentar:

  1. Hei Elise! Var innom bloggen din - og hva får jeg se? Jo, du tegner fremdeles og legger ting her! Artig og gledelig!

    SvarSlett