fredag 30. november 2012

Selvportrett.

Nå har jeg begynt på et nytt prosjekt! nemlig selvportrett, fikk ikke gjort noe på skolen idag, å syntes det var veldig vanskelig å begynne.


Det var veldig vanskelig å finne et bilde, det jeg fant var tatt fra en merkelig vinkel så var veldig vanskelig  og få rette proporsjoner i ansiktet. 


men dette var det jeg fikk til på et par timer, ER BARE EN TEST! skal prøve og tegne med et annet bilde, og kanskje prøve med speil ;) 



sketch





første del av skyggelegging, like faktisk denne bedre enn det jeg sitter med nå.








siste del av skyggelegging og highlighting, blir nok ikke og jobbe mer med denne.
selv om jeg ser selv av mye av proporsjoner og skygge må endres.



Måtte låne kamera til søsteren min som er et billig amatør kamera, så ble veldig ufornøyd med hvordan skyggene og alt ble på bildene.

blir å oppdatere dette innlegge senere i helgen, med mer informasjon om prosjektet og hva jeg vill lære, og kanskje ta nye bilder med bedre kamera! 

:)



1 kommentar:

  1. Hei, eg er imponert over det du har fått til!Spennende synsvinkel, kanskje litt vanskeligere enn om det var rett forfra?

    SvarSlett